بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی کدامند؟

مجسمه آزادی

۱۰ شهر برتر آمریکا برای زندگی در سال ۲۰۱۴

شاید شما برنامه دارید تا نقل مکان کنید یا فقط در حال خیال بافی هستید درهرصورت این لیست ۱۰ تا از بهترین شهرها برای خانواده ها بر اساس اطلاعات سرشماری آمریکا، آمارهای جرم و جنایت سازمان اف بی آی، گزارش های رسمی سازمان آمار و رتبه‌بندی مدارس در سایت www.GreatSchools.Org طبقه بندی شده‌اند

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی : شماره ۱۰

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

مدیسون در ایالت ویسکانسین

شروع‌کننده این لیست شهر مدیسون است. پایتخت ویسکانسین چیزی در خود دارد که باعث می‌شود تا فعال‌ترین خانواده ها چه در منزل و چه در خارج از محیط خانه، حتی در فصل زمستان سرگرم باشند. می‌توانید یک یا دوتا چیز جالب را در یک بعدازظهر بارانی در موزه کودکان مدیسون یا هنرستان گیاه‌شناسی بلز بوتانیکال یا حتی در موزه حیات‌وحش مدیسون فرا بگیرید. می‌توانید از یکی از بهترین ساحل‌های شهری و پنج دریاچه زیبا و پیاده‌روی و دوچرخه سواری در خطوط مخصوص در خارج از محیط خانه لذت ببرید. در خارج از شهر و محیط پارک‌هایش ۴۵ هکتار فضای ویلایی که بالای آن‌ها سواحل زیبا قرارگرفته را می‌بینید و همچنین باغ‌وحش هِنری که به‌صورت رایگان پذیرای شماست گرچه همه‌چیز تفریح نیست با تنها ۴٫۸ درصد آمار بیکاری در سال ۲۰۱۳ این شهر می‌داند که چطور کار خود را انجام دهد. در ضمن اگر برای تعطیلات آخر هفته دوست دارید تا از مناظر دیگری لذت ببرید مسیر کوتاه میلواکی و شیکاگو برای سفر جاده‌ای شما بسیار مناسب است.

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی : شماره ۹

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

ساحل ویرجینیا در ایالت ویرجینیا

برای خانواده هایی که به هنر و محیط‌زیست و بارهای سرگرم‌کننده در خارج از خانه علاقه‌مند هستند ساحل ویرجینیا یکی از گزینه‌های مناسب می‌باشد. آنجا بیشتر از یک منطقه باشکوه تعطیلاتی است. با توجه به وقف ساحل ویرجینیا به هنرهای عمومی، ۴۹۷ مایل مربع منطقه شهری که ۵۱ قطعه آماده برای نمایش عمومی دارد باعث جذب فرهنگی مردم در تمامی طول سال می‌شود. از جهت فعالیت محیط زیستی، این شهر در حال تحقیق بر روی استفاده از انرژی جزر و مد برای استفاده در سیستم تناوبی نورفولوک می‌باشد. لازم به ذکر است که شما نمی‌توانید مردمی خون گرم‌تر از بچه‌های خیابان (بیچ استریت یو اس ای) بیابید. می‌توانید تا خانه در پیاده‌روی چوبین آن‌که هنرمندان در هر نقطه از آن در ماه‌های گرم سال در حال هنرنمایی هستند پیاده‌روی کنید و لذت ببرید در ضمن در این خیابان فحاشی مجاز نیست!

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی : شماره ۸

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

رالی در ایالت کارولینای شمالی

این شهر سرشار از فرصت‌های تحصیلات عالی و مدارس خوب است، پایتخت کارولینای شمالی فرصت‌های متعددی را برای علاقه‌مندان به یادگیری در هر سنینی فراهم کرده است. خارج از فضای کلاس درس، این شهر سالن‌هایی نظیر موزه کودکان ماربلس و پارک تاریخی یتیس میل کانتی را به شما پیشنهاد می‌دهد. در دانشگاه ایالتی خانه خورشیدی مرکز انرژی خورشیدی کارولینای شمالی در مورد انرژی‌های تجدید پذیر و حمل‌ونقل پاک آموزش خواهید دید. هر تعداد اجرای زنده را که تمایل دارید در مرکز هنرهای نمایشی دوک انرژی سنتر تجربه کنید. مایحتاج و گزینه‌های سالم خوراکی شما فقط در خواربارفروشی‌ها پیدا نمی‌شود بلکه در طول سال بازار دولتی کشاورزان شامل ۷۵ هکتار مرکز فروشگاهی، رستوران و باغات در فضاهای سرپوشیده و سرباز نیز قابل یافت هستند. در ضمن این پایتخت میزبان مسابقات BMX برای علاقه‌مندان دوچرخه سواری نیز است.

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی : شماره ۷

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

ورچستر در ایالت ماساچوست

در ورچستر، بهترین کار مشغول شدن به فعالیت‌های خارجی است. کنسرت‌های فضای باز رایگان در رستوران پاین کرافت گزینه‌های ایده عالی برای گذراندن پیک‌نیک با خانواده‌تان هستند. طرفداران طبیعت و کوهنوردی می‌توانند از تمامی نقاط شهر از جمله پارک بویتون، بورد میدوو، پارک کاساکید و مسیر شرقی لذت ببرند. کودکان نیز می‌توانند در اکوتوریوم ترکیبی از طبیعت و آموزش و ماجراجویی را که شامل حیوانات، افلاک‌نما و فعالیت‌هایی در محیط‌های باز و بسته و نمایشگاه‌های علم و طبیعت را می‌شود تجربه کنند. ساکنان ورچستر با استفاده از جاذبه‌هایی مانند فستیوال سالیانه گریشن، موزه هنری ورچستر، موزه تاریخی ورچستر و تئاتر هنرهای نمایشی هانوور فرهنگ و هنر خود را به نمایش می‌گذارند. والدین نیز می‌توانند یک شب سرگرم‌کننده را در شهر و در فستیوال آب جو در برو مو کرافت جدید داشته باشند.

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی  : شماره ۶

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

ریچموند در ایالت ویرجینیا

یک شهر مملو از هنر و تاریخ، ریچموند همچنین به عنوان مدارس خصوصی قدرتمند خود شناخته شده است و به‌طور خاص مدرسه دولتی مگی ال برای مطالعات دولتی و بین‌المللی نیز سرشناس است. یکی سر از شاخصه‌های هنری و سرگرم‌کننده این شهر شامل گالری آدا، مرکز هنرهای تجسمی ریچموند، موزه هنرهای زیبای ویرجینیا، مرکز هنری مادلین، ریچموند سنتراستیج و ریچموند بالت (مرکز آموزش باله ریچموند). دوران کورکی را می‌توانید در موزه علمی ویرجینیا سپری کنید.

از زیبایی طبیعت در یکی از چندین باغات و خانه‌های تاریخی مانند مایمونت، سالن ایجکرفت، مزرعه آشلند بری فارم و باغ گیاه‌شناسی لوویس گینتر در شهر لذت ببرید.

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی : شماره ۵

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

الن تون در پنسیلوانیا

اوایل زندگی در آمریکا برمی‌گردد به شهر الن تون که می‌توانید در موزه تاریخ فرهنگ هندی و موزه زنگ آزادی در کلیسای تاریخی زوین که در لیست تاریخی‌ترین مکان‌های دنیا ثبت شده است یک تجربه تاریخی فوق العاده داشته باشید. این کلیسا میزبان مردم در طول تاخت و تاز هندیان بوده است و همچنین با عنوان بیمارستان در طول جنگ انقلابی فعالیت می‌کرده است که در همان دوره از زنگ آزادی محافظت به عمل می‌آورده است. کمی که از آن زمان جلوتر برویم در (آمریکا روی چرخ) که یک موزه حمل‌ونقل می‌باشد می‌تواند خانواده شما و کسانی که به وسیله‌های نقلیه علاقه‌مند هستند را سرگرم کند. از وجه هنری، هر عضو خانواده می‌تواند در مدرسه عمومی هنری (بام) کلاس بردارد. تخیلات کودکان خود را در مرکز علمی داوینچی گسترش دهید یا به آن‌ها هرچقدر که می‌خواهند در موزه هنری آلن تون و سالن سمفونی آلن تون و یا تئاتر سیویچ در دره لهی فرهنگ بیاموزید.

پیام بگذارید

سبد خرید (0 مورد)
X