بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی کدامند-بخش دوم

مجسمه آزادی

۱۰ شهر برتر آمریکا برای زندگی در سال ۲۰۱۴-بخش دوم

بهترین شهرهای آمریکا : شماره ۴

10 شهر برتر آمریکا برای زندگی در سال 2014

دالاس در ایالت تگزاس

(BiG D)  به خاطر بسیاری از مدارس فوق‌العاده عمومی و خصوصی خود شناخته شده است. در خارج از محیط کلاس شما می‌توانید تحصیلات فرزندان خود را با تجارب مختلف در سطح شهر گسترش دهید. باغ گیاه‌شناسی و کشاورزی که یک زمین ۶۶ هکتاری است که از طرف جاذبه‌های ملی به آموزش کاربران حفظ باغبانی اختصاص داده شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند یا فقط از مناظری مانند آزمایشگاه علم زندگی لذت ببرند. اگر به دنبال هوای تازه هستید دوز زیادی از آن را در کنار رودخانه‌ی Trinity River Audubon Center می‌توانید پیدا کنید که به شما فعالیت‌های مانند کمپینگ، پارو زدن، تیراندازی، ماهی گیری، عکاسی از طبیعت و بسیاری دیگر را پیشنهاد می‌دهد که در کنار ۶۰۰۰ هکتار جنگل ترینیتی که به عنوان بزرگترین جنگل و معدن چوب جنگلی شهری در آمریکا شناخته شده است قرار دارد

بهترین شهرهای آمریکا: شماره ۳

10 شهر برتر آمریکا برای زندگی در سال 2014

نشویل در ایالت تنسی

این شهر به عنوان شهر موسیقی شناخته شده است، نشویل به عنوان خانه موسیقی کانتری میزبان موزه و تالار مشاهیر موسیقی کانتری می‌باشد که شامل نمایشگاه ها و آثار موسیقی متنوعی می‌باشد. همچنین Grand Ole Opry در این شهر واقع شده که بزرگترین ستارگان این سبک را به اجرا در آنجا مفتخر کرده است. البته افرادی که طرفدار موسیقی کانتری نیستند نیز کارهای زیادی برای لذت بردن می‌توانند در این شهر انجام دهند. Frist Center مکانی برای هنرهای تجسمی می‌باشد که هر شش یا هشت هفته یک‌بار تغییر می‌کند؛ که شامل صنایع دستی، کلاس‌ها و مناطق تعاملی برای کودکان می‌باشد. با بازدید از هریمگیت، عمارت بازسازی‌شده رئیس‌جمهور اندرو جکسون که در سال ۱۸۲۱ ساخته شده است می‌تواند به شما یک موضوع از تاریخ امریکا که نقطه عطفی در تاریخ این ملت می‌باشد بیاموزد. با یک نگاه دقیق‌تر به عکس پشت سر این مرد در اسکناس‌های بیست دلاری متوجه این موضوع می‌شوید.

بهترین شهرهای آمریکا : شماره ۲

10 شهر برتر آمریکا برای زندگی در سال 2014

کلورادو اسپرینگز در ایالت کلورادو

کلرادو اسپیرینگز شهری مناسب برای خانواده‌هایی است که به دنبال مکاشفه در فضاهای باز و شگفت‌انگیز هستند. Seven Falls را امتحان کنید که بزرگ‌ترین منظره در کلرادو می‌باشد که همان‌طور که از نامش مشخص است شامل هفت آبشار زیبا می‌باشد. سفر در طول اتوبان ۱۹ مایلی Pikes Peak، بلندترین (ازنظر ارتفاع) جاده دارای عوارضی جهان که مسیری به سمت قله کوه را با مناظری زیبا به شما پیشکش می‌کند را امتحان کنید. به‌وسیله تور به کشف معادن طلای مولی کاتلین (سال ۱۸۹۰) بپردازید که ۱۰۰ شفت به درون زمین رفته است. این تنها تور معدن طلا در کشور می‌باشد که ۱۰۰۰ پا شفت به صورت عمودی انجام می‌شود.

بهترین شهرهای آمریکا : شماره ۱

10 شهر برتر آمریکا برای زندگی در سال 2014

بوستون در ایالت ماساچوست

برگشتیم به جایگاه شماره ۱، بوستون شهری مملو از مدارس خوب با آمار بیکاری بسیار پایین و امتیاز موقعیت‌های فرهنگی بسیار برای همه اعضای خانواده می‌باشد. یک پیاده‌روی ساده در زمان مسیر آزادی آمریکا که البته ۲٫۵ مایل طول می‌کشد شما را حداقل به ۱۶ مکان مهم در طی جنگ داخلی استقلال آمریکا شامل خانه پاول ریورس و پایگاه تفنگداران بوستون می‌رساند. در موزه تاریخ طبیعی هاروارد (مکان ۱۲۰۰۰ نمونه منقرض شده از دیگر مجموعه‌های موزه هاروارد) می‌تواند همه حقایق اطرافمان ازجمله دایناسورها، شهاب‌سنگ‌ها و سنگ‌های قیمتی و … را تجربه کنیم. می‌توانید حجم زیادی از نمایشگاه‌های تاریخی و معاصر را به‌صورت هنر عمومی تنها با قدم زدن به ببینید. برای برنامه‌ریزی سفرها دیدنی هنرها و اینکه چه چیزهایی جدیدا اضافه‌شده است می‌توانید از نقشه‌های گروهی و تعاملی استفاده کنید.

پیام بگذارید

سبد خرید (0 مورد)
X