مستر کارت و ویزا کارت برای ایرانیان

مستر کارت

جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان

در راستای توسعه همکاریهای دو جانبه به ویژه تعاملات مالی، شرکت پست در زمینه خدمات مستر کارت با شرکت ویژن کارت ایرانیان مشارکت می کند و متقاضیان پس از دریافت کارت از طریق وب سایت شرکت مذکور می توانند نسبت به شارژ کارت صادره اقدام کنند.

در حال حاضر خدمات مستر کارت از طریق دفاتر پست سهند واقع در خیابان شهید بهشتی و منطقه ۱۵ پستی واقع در خیابان شهید مفتح به شهروندان ارایه می شود. همچنین از اول شهریورماه سال جاری، در تمامی مناطق پستی تهران و از اول مهرماه در ۱۷۰ واحد منتخب سراسر کشور، مستر کارت ثبت نام و صادر خواهد شد.

خرید با مسترکارت

نکته شایان توجهی که در این زمینه وجود دارد این است که مستر کارت های صادر شده با آدرس متقاضی در ایران خواهند بود و هنگام خرید از سایت های آمریکایی یا فروشگاه هایی که تابعیت آمریکایی دارند به علت تحریم های ایالتی همچنان از پذیرش این کارت ها خودداری خواهند کرد و قطعا محدودیت هایی در خرید خواهید داشت. البته شایان توجه است که شما میتوانید با پرداخت هزینه هایی تحت عنوان کارمزد به شرکت های واسط با آدرس تاجیکستان یا دیگر کشور ها از طریق بانک های اروپایی به صورت مستقیم اقدام به اخذ کارت اعتباری کنید که خرید با چنین کارت هایی نیازمند استفاده از VPN برای تغییر آی پی خواهد بود. زیرا با اولین استفاده از آی پی ایران احتمال مسدودی حساب شما وجود دارد.

4 نظرات

  • نوحه و مداحی

    12 شهریور 1398 - 9:04 ق.ظ

    بی نظیر بود

    • مدیر سایت

      17 شهریور 1398 - 7:08 ب.ظ

      خواهش میکنم

  • ل

    17 آبان 1399 - 9:22 ب.ظ

    سلام وقت بخیر ُ میتوان از عکس سال گذشته برای ثبت نام استفاده کرد؟

    • مدیر سایت

      26 فروردین 1400 - 9:19 ب.ظ

      سلام خیر نمیشه

پیام بگذارید

سبد خرید (0 مورد)
X