هزینه های برنده لاتاری گرین کارت

هزینه های یک برنده لاتاری به پنج گروه هزینه های اداری، هزینه های بهداشتی، هزینه های حکومتی، هزینه های مسافرت و هزینه های کارگزاری تقسیم میشوند. این هزینه ها با ذکر جزئیات در ادامه این مقاله ذکر شده است.

.

هزینه های حکومتی برنده لاتاری

 

هزینه های حکومتی برنده های لاتاری شامل هزینه سفارت و هزینه صدور گرین کارت میشود. تا زمانی که وضعیت ویزای لاتاری تعیین تکلیف نشده است و ویزای لاتاری به دست شما نرسیده است شما هزینه صدور گرین کارت را پرداخت نمیکنید.
هزینه وقت سفارت داخل سفارت به صورت کاملا نقدی به میزان هر نفر ۳۳۰ دلار و هزینه صدور گرین کارت به صورت الکترونیکی با استفاده از کارت اعتباری یا چک بانکی به ازای هر نفر ۲۲۰ دلار بعد از صدور ویزا و قبل از ورود به آمریکا پرداخت خواهد شد.

.

هزینه های بهداشتی برنده لاتاری

 

هزینه های بهداشتی و درمانی یک برنده لاتاری شامل هزینه واکسیناسیون در ایران و هزینه آزمایشات پزشکی و تکمیلی واکسن ها و عکس قفسه سینه در مرکز درمانی قابل اعتماد سفارت خواهد بود.
هزینه واکسیناسیون در ایران کمتر از یک میلیون تومان است که توسط مراکزی مانند انستیتو پاستور یا مراکز هلال احمر اخذ میشود و هزینه آزمایشات مدیکال قبل از سفارت بسته به محل سفارت متفاوت است

هزینه مدیکال در ایروان هفتاد هزار درام ارمنستان
هزینه مدیکال در آنکارا ۲۷۰ دلار آمریکا
هزینه مدیکال در دوبی و ابوظبی ۱۰۲۴ درهم امارات
البته اگر واکسن ها در ایران به طور کامل انجام نشوند، در مراکز مدیکال مجبور به انجام واکسیناسیون و پرداخت هزینه غیر ریالی خواهید شد.

.
هزینه های اداری برنده لاتاری

این هزینه ها شامل ترجمه مدارک میباشند، لیست مدارک زیر باید ترجمه شوند. نیاز به تاییدیه دادگستری نیست و فقط ترجمه مترجم رسمی دادگستری کافی است. نرخ های زیر مربوط به نرخ نامه سال ۹۸ میباشد.

شناسنامه
کارت ملی
کارت پایان خدمت یا معافیت
تمامی مدارک تحصیلی
عقد نامه
گواهی سپرده بانکی
گواهی فوت همسر
سند طلاق
جهت مشاهده نرخ نامه رسمی دارالترجمه ها اینجا کلیک کنید.

.

هزینه های مسافرتی و تور برنده لاتاری

با توجه به اینکه سفارت های آمریکا در خارج از ایران واقع شده اند و یک برنده لاتاری گرین کارت برای مصاحبه سفارت باید به یکی از سه کشور امارات متحده عربی، ترکیه یا ارمنستان سفر کند قطعا برای این سفر باید هزینه در نظر گرفت. نرخ سفر بسته به درجه هتل و نوع سفر متفاوت است. نرخ سفر را میتوانید از سایت های رزرو بلیط و هتل استعلام کنید. در نظر داشته باشید که مراحل مدیکال قبل از وقت مصاحبه سفارت انجام میشود و با توجه به زمان مورد نیاز پزشک برای گرداوری مدارک شما، باید یک تور حداقل پنج روزه در نظر داشته باشید.
پس از دریافت ویزا نیز برای سفر به آمریکا باید یک پرواز رزرو کنید. نرخ و قیمت پرواز آمریکا را نیز میتوانید از سایت های رزرو پرواز و هتل استعلام کنید.

.

هزینه های کارگزاری

هزینه های کارگزاری شامل هزینه هایی است که برای اجرای امور مهاجرتی تان به یک موسسه یا شرکت یا وکیل میپردازید تا برای شما به جای شما ایفای نقش کنند. این هزینه ها بسته به پکیج هایی که از موسسه های مهاجرتی درخواست میکنید نرخ های متفاوتی دارند.

پیام بگذارید

سبد خرید (0 مورد)
X